10/07/2016

Kotona ollaan!

Kaks päivää oon ollu kotona ja jetlagistä ei näy merkkejä, jes! Kiva että täällä on vielä aurinkoista ja lehdissä värejä.


Machu Picchulta löytyi tuollainen otus. 
Se lähti karkuun heti kuvan ottamisen jälkeen 
eikä kukaan muu ehtinyt edes nähdä sitä. 
Hyvä tuuri että sain noin hyvän kuvan siitä.


Sain siirrettyä kuvat kamerasta ja kännykästäkin pienellä säätämisellä. Tilasin Ifolorilta reilu sata kuvaa tän vuoden reissuista, sillä siellä oli -50% alennukset vielä menossa. 


Huacachinassa lintuja oli paljon lammen äärellä.


Kävin tänään kampaajalla, mun hiukset oli kasvanu hirveesti kuukauden aikana ja se oli to do-listalla heti Suomeen päästyäni.



Machu Picchulla laama vauhdissa.


Oon laskeskellu jo paljonko rahaa kului ja teen siitä myöhemmin oman postauksen. Nyt oon saanu kaikki tavarat omille paikoilleen ja vaatteet pestyä. Normi elämä alkaa taas rullata!


Trujillossa hostellissa oli koiran lisäksi kilppari asustelemassa.



Viikonlopuksi kavereiden kanssa viettämään aikaa ja ens viikolla alkaakin jo työt.. No se tietää rahaa ja raha tarkottaa matkustamista ;D


Islas Ballestasin hylkeet paistattelemassa aurinkoa.


Tää postaus oli enemmänki tällanen "hei olen elossa."
Kameralla otettuja kuvia lisäilen sitten muihinkin postauksiin niin tulee vähän parempi laatuisia kuvia välillä :D

-Crista-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti