8/23/2016

Päivitys Puolasta ja katse Peruun

Gdansk oli kyllä vierailemisen arvoinen paikka, vanhan kaupungin lisäksi kävimme Malrbourgin linnassa sekä naapurikaupungissa Sopotissa. Kuviahan tuli sellaiset 650 kappaletta ja kovan urakan jälkeen poistin sieltä ainakin sata kuvaa.


Todellisuus iski, sillä mulla on enää tasan kaks viikkoo jäljellä ennen lähtöä! Nyt tulee tiheellä tahdilla päivitystä kun teen valmisteluja ja pakkaan kaiken reissua varten. Oon jotenki koko ajan ajatellu ettei mulla oo kiire näiden asioiden kanssa, mutta nythän matka on jo nurkan takana. 

Mul on majapaikka airbnb:n kautta pariks kolmeks yöks lähellä lentokenttää ja sain halvalla sovittuu sinne kuljetuksen ettei tartte miettii busseja tai takseja pitkän lennon jälkeen, etenkin kun saavun vasta illalla.

Latasin varmuuden vuoks englanti-suomi-sanakirjan, jota voi käyttää offlinena ja mukaan lähtee myös kätevän pieni espanja-suomi-sanakirja (kunhan löydän sen eka jostain)

Tein äskön ulkoministeriöön matkustusilmoituksen, ja mulla on myös Perun rahaa vaihdettuna noin 40 euroa, jolla pääsen mukavasti alkuun. 

Ei mulla muuta tälle päivälle, jatkan tekemättömien asioiden listaamista ja palaan taas kohta!

-Crista-
Ig&Snapchat: crisuuul

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti