8/11/2016

Olen elossa!

Niinkuin otsikkokin kertoo, olen elossa, vaikka blogin puolella on ollut hiljaista. Perun suunnitelmat etenee jo, vaikka paljon mietittävää on vielä... Ostin lipun Machu Picchulle ja liittyin CouchSurfing nettisivulle, missä oon jo jutellu paikallisten kanssa :) Varaan  varmaan Airbnb:stä huoneen heti pariks päiväks, että saan toipua hetken jetlagistä :D 

Oon lähössä sunnuntaina Gdanskiin neljäksi päiväksi, sen jälkeen alkaa ankara työputki, ja sit on viikko aikaa ennen lähtöä, hui!


Tuntuu niin oudolta, että ei enää kauaa ku lennän Peruun, justhan mä vasta ostin liput ja aattelin et sinne on vielä niiiin pitkä aika...

Pikkukooste Barcelona-kuvista, joita oli ihan kiitettävä määrä,
En kuitenkaa haluu länttää niitä hirveetä litaniaa tänne..

Palataan taas asiaan Puolan reissun jälkeen! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti