7/10/2016

Kesän kuulumisia

Mun piti tehä kunnon postaus Machhu Pichusta, mut en oo saanu sitä vielä aikaseks... Kaks kuukautta ja mä oon jo Perussa! Tuntuu niin epätodelliselta.. Mutta mutta tässä pienet kuulumiset mun elämään :)

Tällasta Macchu Pichu muistilappua kirjottelin yks päivä,
kun töissä oli tylsää...
Mun kesä on koostunu suurimmaks osaks töistä, enkä oo mitää ihmeempää tehny vapaa päivinä. Ehin onneks vielä vähän lomailemaan ennen syksyä, sillä lähen ens viikolla Espanjaan minilomalle ja elokuussa Puolaan, jeiijj! Niistä matkoista tulee jonkunnäköistä postausta, hyviä mahollisuuksia testailla nimittäin varusteita yms. Oon ihan innoissani et mul on mahdollisuus matkustaa näin paljon tänä vuonna :3

Reissua ajatellen oon tarkistanu mun vakuutukset sekä rokotukset ja tilasin luottokortin, koska Visa Electron ei toimi välttämättä kaikkialla ulkomailla... Matkustusilmoitus ulkoministeriölle pitää kans laittaa! Kaikkee tällasta pientä tarkistelua matkaa varten pitää tehä vielä...


Palataan taas asiaan, toivottavasti jonkun järkevän postauksen kanssa! :D

Somet:
Ig&Snapchat: crisuuul (3 u:ta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti