4/28/2017

Kutsunnat vol. 2

Teen vielä tän postauksen aiheesta armeija ja silmä :D Varotuksen sanana, täst tulee pitkä selostus, mutta jos kiinnostaa niin jatka lukemista. Samalla yritän itekin selkeyttää mun ajatuksia asioiden suhteen.





Jotenkin aattelin että kutsuntojen jälkeen ei tarttis enää ihmetellä ja jahkailla sitä että menenkö suorittamaan intin loppuun, noh en tullu selvien vastausten kanssa sieltä.

Mulla tosiaan oli kutsunnat viime viikolla ja mietin kyllä että mitähän tästäkin tulee. Mä sain lääkäriltä päivää ennen kutsuntoja sellasen lapun, jossa kerrottiin mun silmän tän hetkinen tilanne.





Kutsuntojen lääkäri oli sama kuin Santiksessa, en ehkä hyppiny riemusta.. noh kerroin sille asiani ja näytin lääkärin lappua. Tässä lapussa sanottiin, että 6-12 kuukautta pitäisi seurata tilannetta ennekun voidaan sanoa onko silmä parantunut kokonaan.


 Tää lääkäri lätkäs mulle E:n paperit eli kelpoisuutta ei voida tällä hetkellä todeta. Sanoi etten tuu saamaan mitään paikkaa tämän takia, mutta lautakunnassa pitää silti käydä. Hänhän ei siis muistanu mua enneku valaisin asiaa vähän, loppuun sano vaan et pääasia ettei ollu syöpä kun hän oli ihan varma asiasta. Sillee thanks man :D




Onneks lautakunta määräs mulle paikan, ettei ollu ihan turha reissu. Tuomio oli heinäkuun 2018 erä Santahaminaan. Joutuisin aloittamaan alusta, mutta kotiutuisin 44pv ennen muita. Ah ne P-kauden leirit olikin niin ihania (ei tosiaan ollu)





En tiiä mitä teen elämälläni nyt tai vuoden kuluttua... Jotenkin toivon että mulla olis töitä tai opiskelupaikka ja elämä hallussa, tällä menolla mulle kertyy vielä monta välivuotta... Ei oo vielä sanottua että astun palvelukseen uudestaan, mutta toisaalta tässä on aika paljon aikaa miettiä!

Ollaan painettu töitä hyvää tahtia tässä ennen vappua ja ens viikolla onkin aika siirtyä Maltalle nauttimaan auringosta ja lämmöstä!

Matkaa voi seurailla snäpissä ja instagramissa nimellä crisuuul :)




(Kuvat otettu helmikuussa mökillä)


-Crista-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti