5/16/2016

Ensimmäiset askeleet maailmanvalloitukseen

Moikka! Täällä kirjottelee parin viikon päästä ylioppilaaksi valmistuva tyttö Espoosta. Mulla ei oo aikasempaa blogikokemusta, mutta nyt tuli sellanen fiilis, että haluun jakaa mun matkasuunnitelmia ja kuulumisia reissun päältä muidenkin kanssa!

Mulla on siis varattu lentoliput Peruun ensi syksyksi. Kuukauden ehdin siellä pyöriä ennen kuin koti taas kutsuu. Tänne olis tarkotus päivitellä ideoita ja suunnitelmia reissusta. Oon itekin vielä ihan sekasin mihin kaikkialle Peruun haluan mennä, nimittäin vaihtoehtoja on niiiin monia!



Crista kiittää ja kuittaa! Katotaan mihin tää blogikirjottelu johtaa, tavoitteena kirjottaa jo lähipäivinä mun alustavia suunnitelmia

Somet:
Snapchat & Ig: crisuuul (3 u:ta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti